andiizzz.blogg.se

Jag är en tjej på 21 och tänker skriva om allt :) så hoppas ni kommer gilla det jag skriver och fortsätter läsa :)

Första julstrumpan i mitt liv!

Publicerad 2013-12-24 11:45:00 i julafton,

Godmorgon alla söta!
Har just öppnat alla mysiga paket i min allra första julstrumpa, och den fick jag av bästa svärmor <3 Idag är det julafton men utan snö. Känns som vi fastnat på hösten nästan, men men är det jul utan snö så är det. Hoppas
ni alla har en riktigt god jul med eller utan snö iallafall, för det kommer jag ha. Skriver mer ikväll pusshej!
 
 
Min allra första julstrumpa :) <3

 
Dagens bild: 
Klänning/ långt linne från Åland / importerad från frankrike. 
Tights: new yorker 
 
 
Meee :)
 
 
Julklapp :)
 
 
Som innehöll tjocka tights :)
 
 
Egen julstrumpa jag kan pyssla med :)
 
 
Bästa tidningen i världen, nämligen älskade hälge :)
 
 
Hårinpackning så nu lär mitt hår bli glad ;)
 
 
Detta paket innehöll....
 
 
Touchhandskar hahah fett coolt :)
 
 
Anteckningsblock med alla dagar :)
 
 
och detta paket innehöll....
 
 
Ett LILA kombinationslås hihih älskar lila så nu ska jag bara hitta nån att låsa fast ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andeléne

Jag är en tjej på 21 år. Älskar att lära mig nya saker och intresserar mig för det mesta :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela