andiizzz.blogg.se

Jag är en tjej på 21 och tänker skriva om allt :) så hoppas ni kommer gilla det jag skriver och fortsätter läsa :)

Hejhej

Publicerad 2013-12-28 13:29:09 i Allmänt,

Godmorgon!
Förlåt att jag inte skrev ilägg igår kväll som jag lovade men var typ astrött. Hade lite småtjafs med pojkvännen som är helt utrett nu. Så nu tänker jag bara se framåt. Idag ska jag... hmm vet inte riktigt men ska försöka dra ut gulle på en promenad iallafall... om det inte spöregnar förstås hahah ;) Min mormor kommer ev. typ innan skolan börjar också. Så vi får se hur det går.. hehe... Hämtade även ut mina linser så nu klarar jag mig i tre
månader ;) Nej men nu ska jag och gullefjutt äta frukost. Hoppas ni alla får en trevlig dag. Pusshej!
 
Dixie<3<3

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andeléne

Jag är en tjej på 21 år. Älskar att lära mig nya saker och intresserar mig för det mesta :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela