andiizzz.blogg.se

Jag är en tjej på 21 och tänker skriva om allt :) så hoppas ni kommer gilla det jag skriver och fortsätter läsa :)

Hellu

Publicerad 2013-12-23 15:05:42 i Allmänt,

Hejsan alla godingar!
Imorgon är det julafton men själv har jag ingen julkänsla överhuvudtaget :/ suck aja. Skrev inget igår för jag var helt slut helt enkelt. Men men idag har jag hjälpt min fina svärmor att julstäda:)  och jag som är så bäst på att städa;) eller? haha nej men det gick faktiskt bra:) Hoppas ni mår bra, och ska skriva ikväll promise! 
Pusshej!
 
Genji tuggar ben :)

 
Har dammsugit :)
 
 
och skalat potatis :)
 
 
och lagt dom i en påse ;)
 
 
Lilla vackra jag då :)
 
 
Genji <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andeléne

Jag är en tjej på 21 år. Älskar att lära mig nya saker och intresserar mig för det mesta :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela