andiizzz.blogg.se

Jag är en tjej på 21 och tänker skriva om allt :) så hoppas ni kommer gilla det jag skriver och fortsätter läsa :)

Kväll

Publicerad 2013-12-20 23:14:26 i Allmänt,

Halloooo :)
Hej alla gullisar!
Idag har jag som sagt köpt julklapp till min boyfriend men säger inte vad det är än haha. 
Träffade Ulrika och vi käkade på donken :) och lekte lite med hennes son hahah lovely!
Sen var det bara att rusa hem och packa för att sedan sätta sig på nästa buss som var till örebro :) Så nu sitter jag här och har vart duktig på att plugga matte, och nu är jag skit trött hahahha så blir sängen nuu :)
Btw Min bästa kompis krickelino, men för er Kristoffer är en singel kille som jag lovat hitta en brud åt, så alla singelbrudar, hör av er hahah ;) 
 
Aja natti sötnötter, pusshej!
 
Grym grabb haha :)
 
 
Sjuukt söt hahah
 
 
Donken...
 
 
 
wiiiie! <3
 
 
 
Min singelväään <3

 
:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andeléne

Jag är en tjej på 21 år. Älskar att lära mig nya saker och intresserar mig för det mesta :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela