andiizzz.blogg.se

Jag är en tjej på 21 och tänker skriva om allt :) så hoppas ni kommer gilla det jag skriver och fortsätter läsa :)

Söndag morgon

Publicerad 2013-12-22 11:48:09 i Allmänt,

Hej alla sötnötter :)
Har just duschat och sminkat mig. Ska nog inte göra nåt speciellt idag, kanske försöker få ut Daniel på en
promenad hahah ;) neh men jag vet inte riktigt. Får ta det som det kommer. Skriver mer ikväll, ha en bra dag
allesammans. Pusshej!  Ps. byter nummer idag med så ni som vill ha det får kontakta mig på fb. kramis <3
 
Söta nallar på marieberg :)
 
 
Frukost :)
 
 
Viktigaste måltiden:)
 
 
Jag :) 
Halsduk: pojkvän som valt ut
Kavaj: Lindex
 
 
Köpte tre påsar godis igår, mums! :)

 
Jag dårå :)
 
 
Jag och Genji (stavning) :)
 
 
Snygga tomyen i godisbutiken hihi ;)
 
 
Nallar! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andeléne

Jag är en tjej på 21 år. Älskar att lära mig nya saker och intresserar mig för det mesta :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela