andiizzz.blogg.se

Jag är en tjej på 21 och tänker skriva om allt :) så hoppas ni kommer gilla det jag skriver och fortsätter läsa :)

mensväääärk!

Publicerad 2014-01-07 10:55:07 i Allmänt,

Godmorgon!
 
Vad är det som tjejer hatar 7 dagar, 1 gång i månaden? 
Just det. du har rätt. Mens! 
Fyfan, hatar den! Har sån mensvärk just nu att jag inte vet vad jag ska ta vägen :( 
Nån som har ett tips hur man kan slippa värken?
Ska inte göra så mycket idag, bara ta det lugnt. Vad ska ni hitta på?
Hoppas ni alla får en fin dag iallafall! 
 
Pusshej!
 
Urrrk!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andeléne

Jag är en tjej på 21 år. Älskar att lära mig nya saker och intresserar mig för det mesta :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela