andiizzz.blogg.se

Jag är en tjej på 21 och tänker skriva om allt :) så hoppas ni kommer gilla det jag skriver och fortsätter läsa :)

Städdag!

Publicerad 2014-01-08 13:24:43 i städning!,

Idag har jag städat hela min lägenhet, tog ca två timmar :) Sen så har Daniel beställt mina skolböcker också. Gulliga han<3 Så nu är det rent och fint! Ikväll blir det att ta ett varmt bad och bara mysa. Äter nog pizza till käk också :) så allt e finfint! Hoppas ni har en bra dag, pusshej!
 
Violets vägg <3<3
 
 
Köket innan städning...
 
 
Hallen innan städning...
 
 
Sovrummet innan städning...
 
 
Toaletten innan städning....
 
 
Sovrummet efter städning :)
 
 
Köket efter städning :)
 
 
Toalett efter städning :)
 
 
Vardagsrummet efter städning :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andeléne

Jag är en tjej på 21 år. Älskar att lära mig nya saker och intresserar mig för det mesta :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela