andiizzz.blogg.se

Jag är en tjej på 21 och tänker skriva om allt :) så hoppas ni kommer gilla det jag skriver och fortsätter läsa :)

tjoooo

Publicerad 2014-01-03 13:39:05 i Allmänt,

Halloj!
Andiz i farten igen :) Just vaknat och känner mig någorlunda okej faktiskt. Som några kanske sett och hört gick det inte helt bra på nyåret men men... Är hemma och tar det lugnt. Har just vaknat typ och duschat har jag hunnit med också. Hmm vad ska man hitta på idag då? nån som har en idé? Usch måste plugga matte iallafall.. hatar matte men måste mn så måste man. Vill börja på yoga igen men vart fan får man pengarna ifrån hahah. Suck säger jag bara. Det är skitväder ute också, blä på det! Så skönt att spela musik på högsta volym hahah utan att nån bryr sig eller kan säga emot. Jaja ska väl gå och göra nåt nyttigt. Måste spela piano nästa vecka också, gosh har int spelat på evigheter nu. Har haft så mycket att tänka på.. 
Ha en bra dag, pusshej!
 
Min frisyr idag :)

 
meee :)
 
 
 
Dagens outfit :
kofta: ullared
Strumpbyxor: new yorker
Linne: bik bok
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andeléne

Jag är en tjej på 21 år. Älskar att lära mig nya saker och intresserar mig för det mesta :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela